dinsdag 28 februari 2017

Essence Glossy Kiss Lipbalm

   Ik ben echt dol op lippenbalsems...
   Die van Essence zijn echt goed en vooral super betaalbaar!
   Vandaag test ik één van deze lippenbalsems.

                                                 Essence Glossy Kiss Lipbalm €O,99

                                                     Het is een heel lief roze kleurtje!

                                  De lippenbalsem heeft de nr. 03 en heet: 'strawberry kiss'

De kleur op de lippen is zeer doorzichtig, waardoor het perfect is om het elke dag te dragen.

                                           Ook op de swatch dezelfde mooie kleur!

Mijn mening:
Dit is een super goede lippenbalsem! Ideaal voor iedereen!!
Ik heb eigenlijk geen minpuntjes, zeer goed! En vooral zeer budgetproof.
Dit kan ik je zeker aanraden.

Essence Glossy lipbalm €0,99 en is te koop bij Kruidvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten