vrijdag 3 maart 2017

Labello Fruity Shine Strawberry

Zoals iedereen al weet ben ik dol op lipgloss en lippenbalsems.
En vooral die met een kleurtje,zodat je hem elke dag kan dragen. Daarom review ik vandaag de       Labello Fruity Shine...


                                                 Labello Fruity Shine Strawberry €2,59


                  De kleur vind ik zelf heel mooi, en de geur is ook echt goed! Ik heb al twee van deze                             Labello Fruity Shine uitgeprobeerd: Cherry en nu Strawberry. Allebei super goed!

        De swatch op mijn hand vind ik niet hetzelfde als die op mijn lippen. Ik vind dat ze op mijn arm                                                             een soort peachy kleurtje heeft.

                   De swatch op mijn lippen heeft dan weer zo'n roze kleurtje, maar dat vind ik niet zo erg!
                        Het is natuurlijk een lippenbalsem, dus je verwacht niet echt dekking op je lippen.
Mijn mening: 
Dit vind ik een zeer goede aandrader, zeker voor de mensen die houden van rustige kleurtjes, niet zo fel rode lipstick bijvoorbeeld. Een zeer goede lippenbalsem, en het leuke is: het voelt heel zacht op je lippen!

Labello Fruity Shine Strawberry €2,59 en is te koop bij verschillende drogisterijen.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten